De opbrengst van de bonnenboekactie is bekend

De opbrengst is maar liefst € 4.350! Een mooie opbrengst voor onze vereniging die tot stand is gekomen doordat leden bonnenboekjes hebben verkocht.

Een bijzondere dank aan de actiecommissie, Tineke Kleinhuis, Judith Efdé, Amanda Vis, Gera Olsthoorn en Ino de Vries, die de bonnenboekactie hebben georganiseerd. Dankzij jullie inzet is een resultaat behaald waar jullie trots op mogen zijn.

Geldig tot

De meeste bonnen zijn tot en met 21 september 2024 geldig. Profiteer daarom nu nog van de vele aanbiedingen die door de deelnemende bedrijven worden aangeboden.

Doe mee met de loterij!

Lever de laatste bon van het boekje in en win één van de vele prijzen. Inleveren kan tot zaterdag 1 oktober 2024. Hiervoor staat een bakje op de balie in de kantine. Tijdens het Topkorfbalweekend is de trekking van de verloting.

Marcel de Jong – penningmeester