Wil jij ook lid worden?

Alles wat je moet weten

Dit kan je gewoon gratis doen:
– 4 keer gratis mee trainen met een jeugdteam
– 2 keer gratis mee trainen met de Kangoeroes

Wil je een keertje mee trainen of heb je andere vragen? Neem dan vrijblijvend contact op met cluster Technische Zaken. Zij helpen je graag verder, stuur een email naar: tz@kvdrachten.nl

Contributiebedragen 2022/2023 (fouten en tussentijdse wijzigingen voorbehouden)

Senioren € 30,15 per maand
Junioren € 23,70 per maand
Aspiranten € 17,50 per maand
Pupillen € 13,80 per maand
Kangoeroeklup € 3,65 per maand
Trainingslid € 13,25 per maand
Kombi Fit +45 € 9,70 per maand
Ondersteunend lid € 9,70 per maand

Inschrijfformulier

Het inschrijfformulier kun je downloaden via de volgende link, deze kan je mailen naar de ledenadministratie. | Download

Betaling

Betaling via incasso (maandelijkse afschrijving) of acceptgiro (extra toeslag). IBAN nummer: NL38RABO0917004779

Opzegging lidmaatschap

Wil je toch liever stoppen met je lidmaatschap bij KV Drachten? Dien dan schriftelijk de opzegging van het lidmaatschap in bij het secretariaat. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni.

Een opzegging dien je voor 1 april aan te geven bij het secretariaat. Je betaalt t/m juni (einde verenigingsjaar) contributie. Zeg je na 1 april op dan ben je ook het volgende seizoen contributie verschuldigd. Ook voor jeugdleden tot 16 jaar geldt als je wilt stoppen moet je voor 1 april opzeggen en ben je t/m juni (einde verenigingsjaar) contributie verschuldigd. Stopt een jeugdlid tot 16 jaar wegens omstandigheden gedurende het seizoen dan is hij of zij nog 3 maanden contributie verschuldigd.

Ledenadministratie
Voor het mailen van het aanmeldingsformulier lidmaatschap en het doorgeven van wijzigingen betreffende verhuizen, wijzigingen e-mail, telefoonnummer of bankrekeningnummer.
Antje Hoeksma: ledenadministratie@kvdrachten.nl

Secretariaat
Voor opzegging van het lidmaatschap
Claudia Mulder | secretariaat@kvdrachten.nl