15 maart 1970 – 6 juli 2024

Durk Wijnja 15 maart 1970 – 6 juli 2024

Ons heeft het verdrietige bericht bereikt dat Durk Wijnja, vader van Melissa, Sander en Eline en echtgenoot van de vorig jaar overleden Ankie Wijnja, op 6 juli 2024 is overleden. De familie Wijnja is jaren verbonden geweest aan KV Drachten/Van der Wiel. Ondanks zijn al langere tijd broze gezondheid was Durk een grote steun voor Ankie tijdens haar ziekte. Hij heeft ook altijd enorm meegeleefd met zijn korfballende gezinsleden.
Afgelopen april werd door KV Drachten/Van der Wiel een wandeltocht georganiseerd ter nagedachtenis aan Ankie en om geld in te zamelen voor Deltaplan Alvleesklierkanker. Hierbij waren Durk en de familie ook nauw betrokken.

Wij wensen de kinderen van Durk, familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.

Bestuur KV Drachten/Van der Wiel