Nieuw buitenmeubilair met dank aan de Club van 5/50

Door een bijdrage van de Club van 5/50 hebben wij afgelopen vrijdag nieuw buitenmeubilair gekregen. Met behulp van Merijn Flart, Dennis de Haan en Jeroen Mulder is het buitenmeubilair met succes in elkaar gezet. Top mannen! Het resultaat is een mooi terras met maar liefst zes prachtige picknicktafels waar we met z’n allen van kunnen genieten. Ook staan er tien nieuwe bankjes langs het veld.

Samenwerking Club van 5/50 en sponsorcommissie
er aanvulling zijn we nog op zoek naar bedrijven en/of leden die voor € 960,89 een picknicktafel of voor € 310,95 een bankje beschikbaar willen stellen. De sponsorcommissie is bezig bedrijven, leden, etc. te benaderen. Een aantal hebben al een toezegging gedaan. Wil je ook als bedrijf of lid een tafel of bankje beschikbaar stellen, neem dan contact op met Baukje Adema of stuur een mail naar sponsorcommissie@kvdrachten.nl.

Word lid van de Club van 5/50
Draag bij aan het succes van de Club van 5/50 en wordt lid voor € 5 of € 50 per jaar! Met jouw bijdrage zorgen we samen voor een nog mooiere accommodatie waar we met z’n allen trots op kunnen zijn. Vind je het leuk om lid te worden, meld je dan aan en stuur een mail naar penningmeester@kvdrachten.nl.

Jeltsje Boomsma en Marcel de Jong