Voorzitter KV Drachten/Van der Wiel legt haar functie neer

In de recente bestuursvergadering heeft de huidige voorzitter van KV Drachten/Van der Wiel, Jenneken van der Mark, aangekondigd haar functie als voorzitter neer te leggen. Vanwege persoonlijke omstandigheden kan zij de rol niet langer met de benodigde toewijding vervullen en wil zij ruimte creëren voor een nieuwe voorzitter.

Jenneken zal gelukkig niet volledig vertrekken uit het bestuur; zij blijft actief als algemeen lid van het bestuur en wil zich samen met de andere bestuursleden blijven inzetten voor de vereniging.

Om deze overgang te faciliteren, heeft Alle Broersma aangeboden tijdelijk de verantwoordelijkheden van de voorzitter op zich te nemen totdat er een nieuwe voorzitter is aangesteld. Jenneken benadrukt dat dit geen definitief afscheid is, maar een verandering naar een andere rol binnen de KV, waarin zij hoopt nog steeds een waardevolle bijdrage te blijven leveren.

Via deze weg willen we Jenneken bedanken voor haar toewijding en betrokkenheid in haar periode als voorzitter. De zoektocht naar een nieuwe voorzitter wordt binnenkort opgestart.